torsdag 27 mars 2008

080327

Vi är snart packade och klara inför helgens stora event. Har bockat av det mesta på min kom-ihåg-lista. Det sista som ska packas på morgonen är katterna
Ibland när jag tittar på de små när de rejsar runt här hals över huvud så verkar det som en smått omöjlig uppgift att visa upp dem för en domare...
Men de kanske hinner leka av sig i buren innan, kan man hoppas.

Imorgon ska jag besiktiga BlueBell som flyttar efter utställningen, hennes husse längtar!

Har uppdaterat min hemsida på sista tiden och även lagt till en engeslk version.
Dessutom har jag vågat lägga ut mina planerade parningar... hanen som jag tänkt till Vira utvecklas verkligen bra. Den kombinationen ska bli riktigt kul att göra
Men det är ju ett tag framåt i tiden, han är ju bara 5 månader än pojken

Inga kommentarer: