lördag 29 mars 2008

080329

Idag har vi varit på utställning med Burmaspecial

Jag är väldigt nöjd, alla mina tjejer skötte sig utmärkt.
BumbleBee For Me - Ex1, "Charmigaste burman"
BlueBonnet - Ex1
BlueBell - Ex2
Ella - CACIB
Vira - CAC
Humla fick kokard. pokal och hederspris efter att ha charmat in sig hos specialklassdomaren
Humla och BlueBonnet var även upp till domaren för NOM men den vanns av Stjärnviks Izilover. En snygg chokladhane som, hör och häpna, faktiskt Humla ska få träffa i framtiden.....

Jag ställde ju även upp i kullklass där vi placerade oss 2:a efter en kull med snygga britter från Sagorikets
På vägen hem stannade vi till i Linköping och lämnade av BlueBell hos sin nya husse.
Innan jag var hemma i Kolmården fick jag sms att hon kom överrens med katten Lukas och busade non-stop. Så ska det vara!

Kullbedömning
BlueBell hos domaren Humla i mitt knä
Kampen om Ex1

Inga kommentarer: